วันเสาร์ที่ 8 พฤศจิกายน พ.ศ. 2557

Η εμπειρία μου με τους δονητές

Θέλω να μοιραστώ μαζί σας την απίστευτη εμπειρία μου με τους δονητές.
Είμαι 40 χρονών, παντρεμένη με 2 παιδιά. Με τον άντρα μου τα τελευταία χρόνια δεν έχουμε πολλές επαφές στο σεξουαλικό κομμάτι. Ο λόγος είναι οι πολλές υποχρεώσεις και γενικά το τρέξιμο μετα παιδιά και τις δουλειές.

Πριν ένα χρόνο, ήμουν με μια φίλη και πίναμε καφέ στο κέντρο της Αθήνας. Ανάμεσα σε όλα αυτά που συζητάγαμε ήρθε και το θέμα το σεξουαλικό. Ταυτιζόμασταν πλήρως και μου εξομολογήθηκε κάτι που την έκανε να ξανανοιώσει γυναίκα. Είχε αγοράσει από ένα sexshopκάποια βοηθητικά παιχνίδια και συγκεκριμένα ένα δονητή μήκους 40 εκατοστών.

Μου λέει «Φιλενάδα πάρτον και δεν θα χάσεις». Της είπα ότι δεν είναι πράγματα αυτά και τέτοια. Όταν φύγαμε από το καφέ, χαιρετηθήκαμε και πήγαινα για τι σπίτι. Στον δρόμο, συνάντησα ένα sexshopκαι μπήκα μέσα απλά να δω τί είναι αυτό το πράμα. Ο υπάλληλος μου έδειξε έναν απίστευτο δονητή και λέει «Κυρία, αν πάρετε αυτό το εργαλείο θα ξανανοιώσετε γυναίκα».

Τέλοςπάντων τον πήρα και προχώραγα για το σπίτι γεμάτη ντροπή αλλά ένοιωθα το αιδίο μου να γίνεται υγρό και να θέλω να το χώσω μέσα. Πάω σπίτι, ευτυχώς έλειπαν όλοι. Πάω στο μπανιο, ξυρίζομαι και αρχίζω να χαϊδεύω το .... ώσπου βάζω μέσα το δονητή. Πρέπει να έχυνα για κανα 20λεπτο. Απίστευτη εμπειρία, μου άρεσε τόσο πολύ που σχεδόν για μία ώρα δεν ήθελα να το βγάλω.
Την επόμενη μέρα παίρνω τηλέφωνο την Αγγελική και της λέω «Δεν θα το πιστέψεις, ξανάνοιωσα γυνάικα». Δεν μπορώ να σας περιγράψω πόσο ωραία νοιώθω. Οι δονητες είναι το πλέον το φετίχ μου.


Είναι τόσο ωραίοι και κομψοί που τους χρησιμοποιώ σαν αξεσουάρ, πλάκα κάνω. Ο συγκεκριμένος που αγόρασα είναι μεταλλικός και είχε τέτοιο μήκος που δύσκολα θα βρεια πραγματικούς ... να σε ικανοποιήσουν.

Με τον άντρα μου, είμαστε πολύ ευτυχισμένοι γιατί δεν τον ζαλίζω πια με αυτό το θέμα. Σκέφτομαι την επόμενη φορά που θα πάω στο sexshopνα αγοράσω και κούκλες που θα τους έχουν ενσωματωμένους. Πιστεύω να υπάρχουν γιατί θα είναι πολύ super.

Η Αγγελική βέβαια έχει προχωρήσει τόσο πολύ που τα χρησιμοποιεί με τον άντρα της. Αυτό είναι πολύ παράτολμο κατά την γνώμη μου. Δεν νομίζω ότι θα έφτανα σε τέτοιο σημείο αλλά ποτέ δεν ξέρεις. Μπορεί στο μέλλον να το κάνω και εγώ αλλά προς το παρόν δεν το βλέπω.

Αυτό που θσας λέω με απόλυτη σιγουριά είναι ότι δεν έχετε να φοβάστε τίποτα. Δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος και φυσικά δεν υπάρχει λόγος για ντροπές.


Για μένα τα sexshopείναι από τα χρήσιμα καταστήματα που υπάρχουν.

ไม่มีความคิดเห็น:

แสดงความคิดเห็น