วันศุกร์ที่ 7 พฤศจิกายน พ.ศ. 2557

Μια πραγματική ιστορία που θα σας συγκλονίσει

Όταν ήμουν 18 ετών είχα τρέλα με τα αεροπλάνα, ήθελα να γίνω πιλότος αλλά λόγο της μικρής μυωπίας δεν μπορούσα. Βέβαια δεν με έριξε πολύ αυτό, ίσα ίσα που το χρησιμοποιήσα για να ρίξω τις πρώτες μου γκόμενες.

Όταν τέλειωσα το σχολείο, το καλοκαίρι πήγα στο χωριό και έβγαινα με τα παιδιά. Στην παρέα ήταν μια κοπέλα που με πέργαγε 8 χρόνια. Ήταν πραγματικά μούναρος. Επειδή ήξερα ότι ήμουν μικρός για τα γούστα της σκεφτόμουν τί να της πώ για να την εντυπωσιάσω.
Ένα απόγευμα είχα πάει βόλτα με τα παιδιά και με ρώτησαν τί σχολές έχω δηλώσει. Εγώ τους είπα ότι θα γίνω πιλότος. Είδα κατευθείαν την γκόμενα να με κοιτάει και με θαυμασμό μου είπε «Δεν νομίζω να υπάρχει καλύτερο επάγγελμα από αυτό»

Από τότε ξεκίνησε η ιστορία μας. Την ίδια μέρα τα φτιάξαμε και αρχίσαμε τα ψαχουλέματα.
Το είχαμε κάνει όπου δεν μπορεί να φανταστεί άνθρωπος. Συνήθως πηγαίναμε στο δασάκι και χαμουρευόμασταν για ώρες. Η γκόμενα είχε τρελαθεί τελίως με την πάρτι μου.


Μια μέρα που λέει «Σου έχω έκπληξη». Είχε αγοράσει 2 δονητές από ένα onlinesexshop.
Απίστευτη εμπειρία, πρέπει να έχυσα 5 κιλά πράμα. Από την μια τρύπα εγώ από την άλλη οι δονητές. Η κοπέλα είχε τρελαθεί  τελείως.

Δεν άντεζα άλλο όμως δεν μπορούσα με είχε εξαντλήσει. Ήθελε συνέχεια να την παίρνω. Είχα φτάσει σε σημείο να μην βλέπω καλά.

Σε σύντομο διάστημα την παράτησα και έψαχνα για τοι καινούργιο δόλωμα.
Δεν άργησε να τσιμπήσει αλλά αυτή τη φορά είπα στον εαυτό μου ότι θα είμαι πιο προσεχτικός. Δεν θα ξαναπλέξω με sexshopκαι τέτοια.

Μετά έφυγα για σπουδές και γνώρισα πάλι μια γκομενάρα αλλά ήτνα δισταχτική λόγω της διαφοράς ηλικίας. Πάλι της είπα το ίδιο παραμύθι και το έφαγε. Αλλά επειδή ήμουν και φοιτητής και θα καταλάβαινε γρήγορα, το ψέμα μου ήταν ολόκληρη ταινία.

Είχε αγοράσει μια στολή πιλότου από sexshopκαι της το έπαιζα κανονικός maverick.
Hγκόμενα είχε τρελαθεί ήθελε να με παντρευτεί. Πάλι τα γνωστά, όπως και με την άλλη ώσπου την βαρέθηκα και αυτή.

Τώρα μπορώ να ότι έχω ηρεμήσει με αυτά τα ψέματα και δεν τ α λέω. Εκτός να είναι καμιά καβαλημένη και τα θέλει ο ποπάκος της.


Αυτά μάγκες έιχα να σας πω. Ελπίζω να μην σας κούρασα.

ไม่มีความคิดเห็น:

แสดงความคิดเห็น