วันศุกร์ที่ 2 มกราคม พ.ศ. 2558

Και έτσι όλα κάπως ξεκινούν και αλλάζουν

Ένα από το πιο δύσκολα θέματα στη ζωή είναι οι ανθρώπινες σχέσεις. Τη μια είναι όλα καλά και την άλλη υπάρχουν σκαμπανεβάσματα. Από τη μία νομίζεις ότι όλα είναι εντάξει και από την άλλη κάτι συμβαίνει και ανατρέπονται όλα.

Έτσι, κάπως συμβαίνουν τα πράγματα στις προσωππικές μας υποθέσεις-σχέσεις. Πιστεύουμε ότι έχουμε βρει το μοναδικό μας ταίρι και έρχεται η στιγμή που δεν ξέρουμε τί να κάνουμε.

Ευτυχώς που υπάρχουν και τα sexshopκαι μας υπενθυμίζουν ότι ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα στην ερωτική μας ζωή είναι το σεξ. Πράγματι είναι μεγάλη αλήθεια αυτό.

Πολλές φορές όταν η σχέση περνάει τα 2-3 χρόνια, κάπως γινόμαστε μίζεροι σε αυτό το κομμάτι. Εγώ προσωπικά πιστεύω, πώς μια δοκιμή ερωτικών βοηθημάτων είναι ίσως η καλύτερη λύση σε αυτό το θέμα. Προτού πάρετε σοβαρές αποφάσειςδοκιμάστε μερικούς δονητές και ίσως αλλάξετε μυαλά. Τα sexshop είναι για να μας βοηθούν να βελτιώσουμε την ερωτική μας διάθεση.

Θυμάμαι όταν ήμουν νέος, είχα γνωρίσει μια κοπέλα και την γούσταρα τρελά. Όταν πέρασαν 3 χρόνια κάπως βαρέθηκα να κάνω σεξ μαζί της και ήθελα να χωρίσω. Ευτυχώς για καλή μου τύχη άκουσα ένα φίλο που είχε παρόμοιο θέμα καιμε συμβούλεψε να προμηθευτώ τα κατάλληλα μέσα (δονητές). Ακολούθησα τη συμβουλή του και βγήκα κερδισμένος. Πράγματι με βοήθησαν πολύ.

Τώρα έχω αλλάξει τις κλασσικές ερωτικές συνήθειες και έχω περάσει σε άλλο επίπεδο. Κάνω ότι θέλω με τον σύντροφό μου χωρίς να έχω περιορισμούς. Σκέφτομαι αυτό που θέλω να κάνω, παίρνω και το κάταλληλο μέσο από το αγαπημένο μου sex shop και είμαι οκ.

Δεν λέω ότι όλα λύνονται με αυτό τον τρόπο, αλλά γιατί να μην δοκιμάσετε, αφού δεν είναι κάτι κακό. Δηλαδή το να βρεις ένα νέο σύντροφο είναι πάνατα η καλύτερη λύση; Πώς μπορείς να είσαι τόσο σίγουρος.

Οι περιοσσότεροι που έχουν προβλήματα στη σχέση τους, το πρώτο πράγμα που κάνουν είναι να βρουν αμέσως τον επόμενο. Τί θα γίνει δηλαδή όταν είσαι στα 50, 60 και βάλε. Δεν μπορείς πάντα να βρίσκεις συντρόφους που θα καλύπτουν τις ερωτικές σου ορέξεις. Πρέπει κάποια στιγμή να σοβαρευτούμε και να προσπαθήσουμε να βελτιώσουμε την σεξουαλική μας ζωή με άλλες μεθόδους.

Δεν πιστεύω στα tabooκαι τις προκαταλήψεις. Θεωρώ πώς όλοι έχουμε δικαίωμα να περνάμε καλά χωρίς να προσβάλλουμε την προσωπικότητα του άλλου. Οι δονητέςδεν είναι απλά ένα εργαλείο που κάνει δουλειά από μόνο του. Χρειάζεται να ανθρώπους που θέλουν να βελτιώσουν την ερωτική τους ζωή και να εξάψουν τη φαντασία τους.


ไม่มีความคิดเห็น:

แสดงความคิดเห็น