วันศุกร์ที่ 9 มกราคม พ.ศ. 2558

Πρωινές Σηκωμάρες


Αν είστε άντρες μπορείτε να καταλάβετε τον πόνο μου κάθε πρωί που ξυπνάω. Τί είναι αυτό ρε παιδί μου. Μα κάθε πρωί που σηκώνομαι να έχω σηκωμάρες.
Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, σπάνια να έχω ξυπνήσει το πρωί και να μην έχω σηκωμάρες. Είτε είμαι με γκόμενα είτε όχι αυτός το χαβά του κάθε πρωί.
Η διέγερση του ανδρικού μορίου τις πρωινές ώρες είναι φυσιολογικό φαινόμενο και δείχνει την ευεξία και υγεία του ατόμου στο σεξουαλικό θέμα. Τί μπορεί όμως να επηρεάσει αυτή τη λειτουργία;
Κυρίως ο ψυχολογικός τομέας. Αν υπάρχει κάποιο ψυχολογικό θέμα που σας βασανίζει τότε θα επηρεάσει άμεσα αυτή τη λειτουργία. Όλα ξεκινούν από το μυαλό και μετά καταλήγουν προς τα κάτω. Αν έχετετέτοιο πρόβλημα, για μπείτε σε κανένα sexshop και βρείτε έξυπνα βοηθήματα μπας και ξεκολήσετε.
Κυρίως ο ψυχολογικός τομέας. Αν υπάρχει κάποιο ψυχολογικό θέμα που σας βασανίζει τότε θα επηρεάσει άμεσα αυτήτηλειτουργία. Όλα ξεκινούν από το μυαλό και μετά καταλήγουν προς τα κάτω. Αν έχετετέτοιο πρόβλημα, για μπείτε σε κανένα sexshop και βρείτε έξυπνα βοηθήματα μπας και ξεκολήσετε. Θυμάμαι όταν ήμουν νέος είχα μια γκόμενα και κάθε πρωίπου ξυπνούσαμε κάναμε sex. ότι και αν είχε γίνει το προηγούμενο βράδι, το πρωί είχε sex και δονητές. Ναι καλά ακούσατε.Τοπρωίαποδίδαμε και οι δύο στο full https://www.1sexshop.gr

Θυμάμαι όταν ήμουν νέος είχα μια γκόμενα και κάθε πρωί που ξυπνούσαμε κάναμε sex. ότι και αν είχε γίνει το προηγούμενο βράδι, το πρωί είχε sex και δονητές. Ναι καλά ακούσατε. Το πρωί αποδίδαμε και οι δύο στο full.
Είχαν πάρει φωτιά τα sex shop και τα κρεβάτια. Μερικές φορές βέβαια όταν πήγαινα στη δουλειά ήμουν λιώμα αλλά μου άρεσε πολύ, το διασκέδαζα. Τώρα πού τέτοια τύχη. Ευτυχώς που υπάρχει το internet και κάνουμε δουλειά μας.
Κάτι άλλες φορές, εκεί που δεν το περιμένω να σου πάλι ο γίγαντας. Τις προάλλες ήμουν έξω για δουλειές και τσουπ αρχίζει να με γαργαλάει. Είχε δει την γκόμενα που με εξυπηρετούσε και ήθελα να μαμήσει ο κύριος. Γυρνάωσπίτι μπαίνω στο sexshop και παραγγέλνω μερικά dvd για να μου περάσει. Ήταν λίγο αργά βέβαια γιατί η δουλειά είχε γίνει αλλά τί να κάνουμε.
Θυμάμαι επίσης τί γινόταν το πρωί που ξυπνούσα όταν έβλεπα καμιά γκόμενα στον ύπνο μου. Εκεί να δεις σηκωμάρες. Ξυπνούσα το πρωί και ήμουν λούτσα. Τί ωραία θα ήταν αν μπορούσες σε μερικά όνειρα να πατήσεις ένα κουμπί και να γίνουν πραγματικότητα;

Όσο περνάνε τα χρόνια, αρχίζουν και εξασθενούν αυτές οι συνήθειες. Τώρα στα 50 μου δεν έχω τόσες σηκωμάρες. Το βιολογικό ρολόι χτυπάει και δεν μπορείς να κάνεις κάτι για αυτό. Αυτό που θα με ανανέωνε είναι καμιά μικρούλα αλλά που καιρός για τέτοια.

ไม่มีความคิดเห็น:

แสดงความคิดเห็น