วันพุธที่ 21 มกราคม พ.ศ. 2558

Σεξουαλικές προτιμήσεις χωρίς taboo




Περάσαμε στο 2015 και φαίνεται ότι κάποιοι ακόμα ζουν στον 20 αιώνα ή και πολύ πιο πριν. Οι προτιμήσεις του καθενός στον σεξουαλικό τομέα είναι δικαίωμα του καθενός. Δεν πρέπει να γίνεται αντικείμενο κριτικής από τον καθένα.
Δεν μπορούμε να λέμε ότι είμαστε Ευρωπαίοι και να μην δεχόμαστε την ελευθερία του κάθε ατόμου στις σεξουαλικές του προτιμήσεις. Ακόμη περισσότερο και τα γούστα του καθενός. Εμένα για παράδειγμα μου αρέσει να χρησιμοποιώ ερωτικά προϊόντα από sexshop. Τί σημαίνει αυτό; ότι έχω πρόβλημα και αυτοί που με κρίνουν είναι οι σωστοί;
Ας παραδεχτούμε ότι δεν έχουμε παιδεία και ελευθερία σκέψης και ας αφήσουμε τους προοδευτικούς ψευτολαϊκισμούς.
Θυμάμαι πριν 20 χρόνια, περνούσα από την αγαπημένη μου Πόλη και έπεσε το μάτι μου σε ένα sex shop. Τί είναι αυτό λέω. Πραγματικά δεν είχα ιδέα. Μπαίνω στο κατάστημα και έμεινα έκπληπτος. Μπράβο λέω. Έκατσα αρκετή ώρα και χάζευα τα προϊόντα. Μου έκαναν εντύπωση μερικά ομοιώματα ανδρικών οργάνων, οι λεγόμενοι δονητές.
Αγόρασα μερικά προϊόντα και αδημονούσα να τα χρησιμοποιήσω με το σύντροφό μου. Μάταια όμως γιατί έφαγα μια κρυάδα που θα την θυμάμαι σε όλη μου τη ζωή. Ήταν 100% αρνητική για την κίνησή μου αυτή και μάλιστα ήταν αιτία χωρισμού γιατί θεώρησε ότι την πρόσβαλα. Αν είναι δυνατόν, αντί να χαρεί που ήθελα να πάμε πιο κάτω στο σεξουαλκό μας αυτή με επέκρινε.
Αυτή λοιπόν ήταν η αφορμή για να ψάξω τον κατάλληλο σύντροφο. Αυτόν που δεν θα έχει taboo και θα δέχεται τις σεξουαλικές μου προτιμήσεις χωρίς να με επικρίνει. Είναι δύσκολο πράγμα να μην σε καταλαβαίνουν. Η κοινωνία μας έχει μπερδέψει το φαίνεσθαι με το είναι. Τί μετράει τελικά στους ανθρώπους, το τί πραγματικά είναι ο καθένας ή το τί δείχνει στους άλλους.
Και φυσικά όλα ξεκινούν από την οικογένεια. Οι περισσότεροι ακόμη και σήμερα κάνουν οικογενεία από ανασφάλεια και κόμπλεξ. Επειδή παντρεύτηκαν όλοι οι φίλοι μου πρέπει να παντρευτώ και εγώ. Νοοτροπία του 1800. Και όμως υπάρχει και μάλιστα σε μεγάλο βαθμό. Γιατί η κοινωνία μας είναι αμόρφωτη και χωρίς παιδεία. Θέλουμε να δείχνουμε ότι είμαστε κάποιοι γιατί ξερουμε ότι είμαστε ένα τίποτα.
Θα σας πω κάτι όμως που πρακτικά τουλάχιστον είναι σωστό. Σίγουρα, θα έχετε αυνανιστεί κάποια στιγμή στη ζωή σας, είτε είχατε σχέση είτε μόνος. Αυτό νομίζετε ότι σας απαλάσσει από το ηθικό κομμάτι των σχέσεων, Αν νομίζετε πώε ναι, τότε πλανάσθε πλάνην οικτράν.
Αντιθέτως, αυτοί που τα έχουν βρει με τον ευατό τους  είναι τουλάχιστον ειλικρινείς και απελευθερωμένοι. Πώς να το κάνουμε, όλοι έχουμε το δικαίωμα να ζούμε όπως θέλουμε χωρίς φυσικά να προσβάλουμε την προσωπικότητα του άλλου.

ไม่มีความคิดเห็น:

แสดงความคิดเห็น